A mi, el que més em rebenta dels Gais és...

Jo em rebenta dels Gais que siguin tant suposadament alegres... graciosos diria jo, com una mena de perspectiva que donaria el fet de la marginalitat i que si bé és cert que encara som menys els que l'hem patida la marginalitat, això per exemple que ara en diuen bullyng i el menysteniment per part de l'altre sexe ¿serà perquè no érem "educats" (i no només a casa) per esdevenir agradables a les fèmines?

Vull dir que hi ha un cert grau de "competència" fins i tot d'això que en diuen competència deslleial (i que s'hi adiu tant a tot el rollo del Políticament correcte) en la educació. No penso que sigui dolent que fem de tiets per exemple parlant amb joves al parc o a l'autobús. Fins i tot tampoc em sembla dolent que la gent es memoritzi els significats dels triangles per als presoners de camps de concentració nazis i que fins i tot fem servir una curisa conversa amb joves també... en fa d'anys que no parlo amb un Pre-U! per mostrar que el color rosa era per als homosexuals i el negre per a les lesbianes i els drogadictes de manera que fos aquesta orfandat de distinció (potser NOMÉS perquè eren menys colla i ja estaria) que es va cristal·litzar en l'arc de sant Martí.

Serà que qui trobi on neix l'Arc de sant Martí hi trobarà una OLLA D'OR. Suposo que més abans que la mateixa intel·ligència emocional el que hi havia és massa PUTES en tots els sentits i massa, preu per preu, OFERTES i regals i massa condescendència amb la "normalitat" amb el mundanal ruido, amb lo que acontece en la Rúe i el convidar a viure, potser menys eloqüentment del que seria necessari (i d'això em queixo) de manera que el col·legi, desenganyem-nos NO ERA UNA ACTIVITAT FORMATIVA.

Ni tant sols, on jo vivia, entre 1982 i 1986 se sabia el que era l'esquizofrènia i A MÉS a na mi me l'han pretesament diagnosticada per l'ABÚS EN LES DROGUES. Tota una pantomima que fa del fet de que "es pugui medicar" (i avall) una deixades que només es pot contrarestar amb la mobilitat de què fan gloria questes noies que miren pels microscòpis els espermatozous dels donants de l'Institut DEIXEUS (que cobren) i que son joves barcelonins en despertat sexual, acaudalats i doncs ben alimentats i d'una gran MOBILITAT (amb UNA ZONA a la seva T-10)

Per tant me'n fot l'orgull gai i la seva puta mare.

Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

Avui la MISSA la diré Jo!

"un matí d'hivern" (poesia comentada)