Avui rellegia les notícies del Divendres...

Tafanejava ara el BBC Daily on es veu que a Austràlia deuen voler que la policia es modernitzi i agafi armes (no com fins ara) segons s'extreu d'uns rocambolescos escrits sobre el tema de un policia mort i un altre de greument ferit després de mirar de seguir un vehicle i trobar-se'l més enllà accidentat i d'on n'ha sortit un home amb un "rifle" que els ha disparat.

A El Temps, editen els Dimarts, surt un article que m'he llegit sobre Polònia i una mena de batibull o potipoti anti Gais i Lesbianes. És ben cert que com ens diu (més o menys la Glòria Soler Cera a "El Temps de les arts" faríem bé de viure com es descriu que feia Petrarca a prop (em sembla que de Pàdua) en un estudi i amb un jardí on fer provatures botàniques. Així hauríem de criar els nostres joves i més lluny del Front d'Alliberament Gai i dels crucifixos que s'exhibeixen tant ufanosament en les oposamentes a les manifestacions dels de l'Arc de sant Martí.

No hi convidaria a la meva mare, per cert. Parlaria amb el Comte i li faria posar una sudamericana d'aquestes que fan de DAMAS de companyia i a més freguen una mica i tal i a na mi que em deixés amb els meus estudis. Lo perillós és que "A QUINA EDAT HO FARÍEM?" Tot dependria doncs del que hauria vist el nen per la TV que sempre era a l'abast mentre ella s'expressava donant classes de piano.

Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

Avui la MISSA la diré Jo!

"un matí d'hivern" (poesia comentada)