El senyor Castanyer!

Hola. Voldria saber "com es troba" el Sr Castanyer?
Resulta que no fa més de quinze dies (jo visc en una Residència per a disminuïts psíquics a Manresa i ens arriben dos diaris cada dia) no fa més de quinze dies que tinc per llegit un article sobre una mena de provatura/experiment seu, "de Parcs i Jardins de Barcelona" en un arbre. Un castanyer.
Resulta que vostès li han fet una mena de reixa gegant -com un Tramex però més gros-, en el parterre de manera que en escombrar branquillons i fulles; aquestes, un cop seques, s'esmicolin (es "decimating" dirien els anglesos) i juntament amb l'aigua (de la pluja i freàtica que deia en Jan Clos) facin una mena de retroalimentació en compostar-se.
Però segons "constava" -Ja els dic que potser tot plegat potser ho he somiat... juntament amb un número de WhatsApp amb molts dosos on podria adreçar-me i que ara no trobava en el meu mòbil- l'article explicava però que l'experiment no anava bé i que perillava la salut de l'arbre.
Avui he reincidit en el somni de no fa més de quinze dies. (el mateix més o menys i que em posava en contacte amb vostès) i així ho he fet.
Bona nit!

Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

Avui la MISSA la diré Jo!

"un matí d'hivern" (poesia comentada)