No sabria per on començar... si per on havia d'haver-ho fet o per el que em preocupi "realment"... suposo que és igual!

Supos(o) que de fet, sí que és igual doncs, en principi no ha d'esdevenir aquest espai virtual ni, un lloc de trobada... si més no no un lloc de trobada massiva (de més de tres o quatre persones) ni, ha de esdevenir d'una formalitat que em seria, primer impròpia (no soc un tipus gens organitzat i em costa molt dur el dia a dia mirant aquí quin sant som? allà si és l'aniversari de no sé qui... apuntant al calendari de la paret quin dia em toca anar al CESMA a que em posin el medicament o quin dia hem quedat amb la Fundació o el psiquiatre).

De fet però no crec, malgrat és cert... és cert que es tracta d'una d'allò que els grecs en deien Teckné (un "skill" o quelcom que es pot perfeccionar amb el temps -el gestionar i organitzar-se-) Suposo doncs que es tracta més aviat de ara fer això ara fer allò i amb molta catalana i -en alguns llocs- MALA EDUCACIÓ procurar-se -no m'agrada però posaré:- Serveis on no toca. Però la vida aquí, és així... si més no per nosaltres...

De manera que sentiu-vos lliures del gaudi de la lectura en aquest (meu) espai... meu perquè hi escric (i de moment) només jo i disponible per a curiositats i dubtes... suposo que fins a cert punt també "plagado" de experiències... más o menos "reales" (tinc molta imaginació... malaltissa gairebé) que poden o no servir per preguntar-se, per exemple, tot això dels sopars de duro que explico a vegades.

Per exemple, en plena Psicosi, he decidit... i és que encara no tinc clar que no ho vulgui però l'ENTORN apreta fort, havia decidit de recloure'm en un Psiquiàtric a sant Boï de Ll. És també cert que no deu fer més de dos anys que es va demanar un canvi de Fundació Tutelar, que ja em perdonarà el Fiscal però "ja li val" (perquè, no ho sabíeu? Vaig demanar un canvi de Fundació, vaig demanar "la que tingui per defecte la comarca del Bages" (on fa set anys que hi visc i cinc que hi treballo... tot i que ara és clar, tinc temps perquè estic de Baixa) doncs la Fundació que tingui assignats "per defecte els casos com el meu" (Diga'n una!) AMPANS! i resulta que Fundació Ampans no accepta tuteles que ha de ser la Fundació Santa Maria de Comabella i el judici va ser una gilipollada solemne (per mi) que a més vaig intuir que en no dir-me'n res aquesta mateixa fundació per defecte no tracta temes de addiccions com el meu i deixant-ho estar que van passar dos anys més sense cap comunicació ni del Fiscal ni de AMAPANS mateix on treballo (treballava) fins la baixa de llarga durada que fem concertadament per a pretendre la Gran Invalidès que proposa La treballadora social i que suposo culminarà en CREMAR-ME com a treballador... bàsicament perquè estic massa professionalitzat com per fer de titella ajudant de pallassos de Manteniment... perquè soc massa llibertari com per no explicar a tothom que vingui a la Deixalleria, on també treballava, el que en fem dels "residus" i trastos que la gent ens duu... o soc massa gilipolles per fer-me valdre en una planta de Manipulats amb discapacitats intel·lectuals que treballen de franc per a estar distrets i no pelant-se-la a les Llars del mateix AMPANS.

Deia que CREMAR-ME perquè ara si sol·licito segons què no podré treballar més i perquè en realitat no se m'ha ofert cap mena de feina "obertament" sinó que "de mig estorbo". S'han perdut gairebé deu anys transcendentals i pretenen que em quedi aquí per a trenta gastant-me la pensió que els FONS EUROPEUS em donen a haver cotitzat (15 anys en total i que hauria de permetre'm de gaudir del 100% de la pensió aviat...) per a gastar-la a Manresa és clar i mentre el metge vulgui que visqui i em recepti, sense segones opinions (Urgències és una vergonya), el medicament que m'és -ara s'ha vist- ¿NECESSARI?.

Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

Avui la MISSA la diré Jo!

"un matí d'hivern" (poesia comentada)