Avui érem Dilluns.... Tant se val!

Contestant a la Ajo Casals, quan aquest dematí a les 9:00 ha dit que a veure com ha anat el cap de setmana, diré que va començar bé. Em sembla que era Dissabte que fins i tot, engrescat, havia fet un comentari en castellà en un blog (el Caracteres Ocultos) de l'escriptora Júlia Costa. Pensava que era un post interessant pel contingut i per com s'havia desenvolupat i conclòs, de manera que el vaig rellegir i tot. Fins i tot vaig visitar un altre comentari que havia fet en un dels altres blogs que té la Júlia, un de pintura i em va sorprendre a sota del meu un missatge de "Relacions": "Clic on my boobs : (. )( .)" i tal.

No sé què va passar, em devia cardar gràcia això de fer-hi clic que m'he enmerdat tot el cap de setmana a mirar de desfer-lo (el clic). Una enganyifa podríem dir-ne. Has de pagar per cada missatge i (amb una tarjeta de crèdit). Entendria que s'haguessin de pagar les converses en vídeo o en audio, però el "chat"?

Encara ara, cada aproximadament cinc minuts i tot i que me n'he donat de Baixa mitjançant un enllaç existent al primer correu que en vaig rebre (per a confirmar l'adreça de correu electrònic) rebo informacions a la pantalla de si "han visitado tu perfil" o "te han mandado un mensaje"... Per matar la Júlia Costa!

Ja fa dos dies que tot i la Paliperidona en píndoles no dormo bé. Diu la psicòloga que potser dormo massa hores de dia i que vegili a no canviar el son. Li he fet cas i avui només he fet migdiada de una hora i mitja i sense dormir al migdia (abans de dinar).

El cert és que em llevo a la una i mitja de la nit i hi ha poques coses a fer... com per exemple escoltar el disc dels Manel de fa nou mesos "Per la bona Gent" que musicalment parlant és un solemne nyap i una cagarrina.

Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

Avui la MISSA la diré Jo!

"un matí d'hivern" (poesia comentada)