"Deconstrucción" (un terme de Jaques Derrida)

Pensava ara que em fa ràbia tot plegat. Per començar, em fa també ràbia que hagi pogut fer-ne alguna "a derechas"... col·laborar doncs.... mireu! pensava que podria fer un comentari sobre el fet, s'ha vist una panoràmica de la ciutat de Barceloan a l'espai de El Temps (per la TV), i he pensat... de fet però no ho he pas pensat humilment, no! més aviat m'ha fet també ràbia que segurament amb tot lo que ha fet l'home en només posem 20 Km quadrats (suposo que el que abarca l'àrea metropolitana) pretengui jo sovint de passar "als anals de la Història" com un escriptor reconsagrat... com e S.Zweig per exemple. Si Zweig era austríac, Adolf Hitler també.

Però a aquí hi he arribat més tard. Primer he pensat en què em podria assemblar als "Catalans Universals" (o fins i tot només als "Il·lustres")... he pensat: un pintor, Salvador Dalí; un músic, Pau Casals... i pel què a mi fa para de comptar! Doncs bé he pensat, -gran mal!- encara que ha estat una relliscada fugaç, que el que havia de fer era un treball sobre quins havien estat tots aquests catalans universals... fer una mica de feina! però també m'ha fet ràbia que segurament alguns periodistes gaudeixen en alguns diaris d'aquest llistat ja fet i elaborat de manera que: Feina tonta! la que em proposava de fer.

Així que més o menys m'he... més que animat, m'he reconfortat en la meva misèria de pensar que, certament, si no triumfo és perquè no em deixen les circumstàncies. Per exemple, una revista de Rock, ha triat un tal Brian May un pallasso melenut i astorfísic com a millor guitarrista de la història. Ja ho he sentit tres cops aquesta setmana escoltant Rock.Fm (fins al què no sòna n'estic de Rock.Fm i de Brian May). També m'ha fet ràbia. També és ben trist que essent, se suposa que suficientment intel·ligent per no haver-se de guanyar la vida en el món de la faràndula (si ets astrofísic) doncs que certament fa pensar que per exemple perquè no han dit de quina universitat és titulat... potser de la universitat de Brown (com el espavilat de'n George P. Landaw i el seu llibre "Hypertexto" -una solemne "presa de pèl" i estafa)


Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

Avui la MISSA la diré Jo!

"un matí d'hivern" (poesia comentada)