Em pregunto quant de ociositat improductiva té el manifestar-se conscient...

Benvolguts amics,

Ens trobem sempre que llegim a la Xarxa per conèixer, jo mateix volia saber de notícies (per les que s'ha de pagar o ser-ne subscriptor) com ara "Com poden recuperar el temps perdut els alumnes?" però resulta que una informació tant i tant cabdal que va acompanyada d'un altre article "de Progrés" (per dir-ho així) com és que "El tancament de les escoles i els cursos al tercer Món provocarà un terrabastall (considerable)". Potser en parlaran a la Ràdio (Pública)...

De moment, i per exemple, cada cop vaig prenent més consciència que tot lo treballat aquest semestre immediatament anterior podria ésser una solemne tonteria. Que, de fet , del que ja no recordo... (no he preparat cap prova final) ben poca cosa em servirà per exemple "per fer-li un informe al jefe" (hahah) o per, "Sí, és clar" preparar-vos a tots vosaltres un document (potser el mateix que vaig entregar per superar la Avaluació Contínua) al més pur estil de les "aportacions" que ens fan en forma d'àudios i vídeos els mitjans (Públics).

Per tant la marxa de la Mònica Terribas de "El Matí de Catalunya Ràdio" (diu ella que després de set anys (i serà veritat) i de fer televisió i enviar els estels a acaronar en Josep (Pep) Guardiola diuen molt d'aquest "sentiment de pàtria" irreal que suposa com la mateixa Terribas diu en el seu comiat de quatre minuts i que Déu vulgui que estigui disponible molts anys.

Així doncs, porposo que tenir una informació... allò que es diu: "de qualitat" contrastada amb d'altres de capdavanteres, al seu estil; no sigui en realitat un "vendre la bicicleta" quan la bicicleta... bé que, ja no és allò de importar la bicicleta de dues rodes (i no tres) de manera que tots aprenguem a anar-hi.

Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

Avui la MISSA la diré Jo!

"un matí d'hivern" (poesia comentada)