francament...

¿Com està? Estaria millor al carrer, treballant que a dintre de la presó. Però per difícil que ns ho posin doncs aquest és un gran país
Tercer grau pronòstic? Ja vaig dir el 2017 que ens posarien a la presó. Hi han agafat la més mínima oportunitat (forcadell) Les nostres opcions són ad hoc. el tribunal opina de coses quan més i com els hi convé.
Ultim cap de setmana fora de la presó? Quan reinterpreten el Dret no és el pitjor que han fet.
El seu poble? No els agrada veure que la gent ens estima.
Evitar que vostè faci campanya? No poden evitar interferir. No hi ha cap novetat. No em sorprèn la pregunta. Si ho han fet sempre...
Farà campanya? Sembla que no ho podré fer. En algun moment m'ha tocat de posar veu a les opinins de ls meus companys i no m'he queixat... ara els tocarà a ells perquè jo soc el que en sé més de tots els temes del meu partit. Parlo amb el Torra i el Puigdemont..e tc, amb tots aquells que no aplaudeixen la repressió i la nostra presó
De què parlen amb Puigdemont? jUNTS PEL sÍ no! Segur que no. Política i estratègia i objectiu compartits i ens entenem molt bé. 
Posar punts en comú al programa electoral? Unitat i coordinació estratègica i de després de les eleccions. Hem de ajudar, no destorbar. SI podem estar d'acord abans i després de les eleccions.
Un altre referèndum? Assumir la responsabilitat en el meu país m'agrada amb una Europa unida per ajudar que la gent visqui millor i igualtat oportunitat. Amb més eines es poden fer més coses.
? Les coses s'han de fer efectives amb "eines" i majories. Apel·lem a grans consensos que s'expressen a les urnes. Parlem amb patronal i Sindicats ho faig jo i ho fa altre gent... és una qüestió de vots i de consensos
Per quan el referèndum? DIferències entre uns i altres, cal estudiar-lo Fer un referèndum, guanyarlo i que no passi res ja ho hem fet. No n'hi ha prou amb fer el que tu t'agrada a fer i que cal. Si no ens reconeixen no ens serveix de res. Hem de ser capaços de procurar aquests avals
El 51% n'hi ha prou? Si té un reconeixement sòcio-econòmic-cultural em val. no és el que jo m'agradaria. Nevcessitem demostrar seguretat i rigor. Son una part: Coratge, vehemència, alegria i convenciment i la fortalesa. rigor esforç i constància. SI la democràcia estan disposat a saltar-se-la cada dia hem de adaptar-nos-hi.
Eleccions-Referèndum? Són competència de Torra (president). És millor parlarne?si i és millor parlarne i posar-se d'acord.
4-Octubre? És evident que és millor que les convoqui Torra que no pas el Tribunal Suprem. Però podríem mirar tots els caps de setmana i començar pels feiners
Serà cap de Cartell (simbòlic)? ERC té molta gent molt preparada. Si puc ajudar poc ajudaré poc si puc ajudar molt estaré més content. "No m'importa gaire" el resultat electoral com l'entesa
Les enquestes diuen que guanyarà? No   21-D ja havien vostès de guanyar i no va ésser així. Ens en hem d'ensortir,, sens dubtes és ésser molts i treballar plegats.
Objectiu? Com es poden arribar a acords? Amb els independentistes... refent-ho amb acords petits i mitjans... treballaré perquè els exiliats puguin tornar etz li demano a la gent que prioritzi el país davant de si vostè i jo ene portem fatal o si ens portem molt bé... és igual, l'important és aixecar la economia. la pagesia la industria el turisme el sistema sanitari (sotmès a tensions) que passa a tot arreu... cada dia t'enfrontes a un repte nou. Qui estem més preparats,,, jo crec que nosaltres
S'ha llegit le llibre de Puigdemont? NO però no m'hi he dedicat però ho pedem intentar. Si opinem sobre el que opinen els altres no acabaríem mai.
Llegiré a Puigdemont? Pot llegir el que hagi de llegir.
-En Jorqueres al 2016 no fa res em sento sol.. és un vicepresident deslleial...  jo vull que el país funcioni que arribin inversions arribin els acords amb els independentistes
PSC queda descartat? Manifestaven al costat de C's, del PP etz ja veurem perquè ara no s'han mostrat gaire... ja veurem què passa. Rancúnia és aplaudir la presó de un altre.
?El país és més important que jo. No faltare a una cita per a dialogar. No em sembla bé que hagin aplaudit jo no desitjaria ni la mort ni la malatia ni la presó (i menys a un innocent). L'objectiu és dialogar per arribar a acords. es requereix parlar sempre... si algú es vol aixecar que siguin els altres tot i que de confiança en tenim poca. No pensem que tindrem responsabilitat al davant
Pedro Sánchez? No hi tinc cap interès a parlar. Jo estic disposat a parlar amb tothom. Si puc ajudar sí... si no ajudo que ho faci un altre!
?No em preocupa el meu cas. En cap cas la meva situació personal canvia res... això forma part del camí de la llibertat, dormo bé estic bé ensenyo a llegir... Jo m'estimo el país que a mi mateix.
Amnistia? És la solució com a mal menor, No havíem de entrar a la presó. però franca i sincerament no hi tinc cofiança final
Les victòries "es d'allò" amb grans consensos. No hi haurà mai ningú segur fins que tots estiguem segurs ho podem traspolar als Agents del nostre país. Hem de construir grans consensos.
100.2 tombar el treball extern a la presó. Però no passa res. abans que nosaltres molta altra gent ha pagat aquests preus... és millor que el pagui jo que la generació dels meus fills.. Ho assumeixo amb orgull i una certa actitud proactiva... jo havia fet de professor en una escola d'adults. ensenyo a llegir és bastant més útil que al que fan polítics en d'altres àmbits.
L'indult? No el vull
El Psoe pot comptar amb ERC? No si hi ha C's Ha de decidir-se Podemos

Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

Avui la MISSA la diré Jo!

"un matí d'hivern" (poesia comentada)