No hi ha res com ésser funcionari (per a no servir per a res)

L'altre dia, ja ho vaig explicar al wordpress, em vaig "escapar" de la Residència per anar a la Policia que volia jo que m'administressin l'injectable quinzenal per a la malaltia mental al Centre Ambulatori i no a la Residència on "visc" perquè no ho fan bé, no diré que malèvolament, però poc els importa, perquè al capdavall les infermeres estan donades també d'alta com a funcionaries (i es veu que treballen tant que ja ni les aplaudeixen... no fossi cas)

Ja abans hi anava al Centre Ambulatori. És, diguem-ne, la tercera etapa. La primera, la de tota la vida al pis de Manresa (ja hi anava a l'Ambulatori de Salut Mental de Vic des del 2003 (fins el 2012 que vaig venir a Manresa)) que es va veure truncat en ingressar a la Residència: "Nosaltres tenim infermeres i no t'hauràs de moure d'aquí". Amb el temps vaig quedar reiteradament fins a insisitirli al Doctor, diguem que descontent amb el tracte i amb la infraestructura existent al MUTUAM La Sardana. No només no tenen Internet a tots els ordinadors i filtren/espien el correu de les seves treballadores i altres temes com veurem; sinó que pretenien administrar-me el injectable al quarto de la medicació de la residència, a la planta superior, de vells amb Alzheimer.

Ara sembla un mal menor això de l'Alzheimer però va tenir "el seu moment" de transcendència.

Per tant vaig inaugurar una segona etapa al CESMA (Centre ambulatori). Ja duia més de un any que; es va venir la Pandèmia i no sortíem de la Residència. Fins a quatre injeccions quinzenals i que vaig anar a la Policia el vint-i-escaig em sembla ¡el 19 de Maig! EL vint-i-u d'aquell mes inaugurava una etapa de la que no en tinc queixes materials, però tinc el trumfo de poder anar al CAP si vull.

Ja m'ho havien comentat abans de la Pandèmia de canviar de antipsicòtic a un injectable del mateix laboratori (jannsenn). Així que em vaig plantar per tot el seguit de coses que us he estat comentant de les "malalties tropicals" i de que jo no tinc esquizofrènia i vam canviar al XEPLION (de 150mg). Si no hagués estat prenent Risperdal CONSTA (injectable) abans al cap de vuit dies del dia 02/07 que em van posar el primer XEPLION hauria hagut de repetir (també al braç, al muscle Deltoides amb una de 100mg) no queda massa clar a la informació a Internet.

El metge psiquiatre, uns deu dies abans del dia 2 i quan "es va apuntar que havia de fer la recepta al CSAM" em va dir que canviaríem al XEPLION, és clar i que també canviaríem les pastilles de Risperidona per les PALIPERIDONA. Va passar l'injectable i va venir un Dijous a fer visita el metge a la Residència. Tot i que m'havia apuntat no em va visitar. el Dimecres següent vaig saber que el metge psiquiatre ja havia vingut una segona vegada el Dilluns i entre lo dels vuit dies i els 100mg al Deltoides que em vaig emprenyar i a més no em trobava bé i em vaig plantar el Dimecres 15 de Juliol a no prendre la medicació complementària en pastilles de Risperidona que quedava d'abans "que m'havia dit el metge que m'ho canviaria" Vam quedar amb l'educadora que com que ella no volia que jo anés a Urgències per no prendre la medicació "que per un dia que no em prengui la medicació no passarà res"

L'endemà va telefonar la Fundació que em tutela Fundació LAR que l'havia ¡per fi! (tenim altres temes pendents com la baixa laboral duc sis mesos de Baixa) telefonat el metge. El metge doncs no li importava que m'estigués fins Dilluns vinent al 15 en què em canviaria la medicació sense prendre-la. Per ell fa. Més d'un s'ha girat i li ha fotut un cop de puny a la mateixa educadora quan no s'ha pres la medicació.

El Dilluns em va visitar el metge psiquiatre. Es va passar 18 dels 22 minuts de la visita intentant modificar la pauta fins que va desisitir (perquè no li anava. no csabia com jo sé, que només hi ha internet al despatx de la directora. Però ell ferruco heheh)

Total que em va dir que "demà a mig matí et faran la recepta" (vaig pensar que la Dra de Capçalera) Jo no sabia que no li havia funcionat el canvi de pauta amb l'ordinador del mutuam, no hi vaig caure llavors en lo de l'Internet. "Per dimecres al matí o a a molt tardar a la tarda tindràs les pastilles que fa sis dies que no et prens". Va arribar dimecres havent dinat. Res de les pastilles. L'altre infermera que: "no tenim la recepta i no poden adelantar-nos-les a la farmàcia que anem sempre perquè fan VACANCES" Penso que podrien fer anar els vellets a una altra farmàcia i substiruirse però és massa feina per precisament la infermera!

Ja m'hi vaig trobar a la Deixalleria on treballava que l'encarregada (i l'encarregat) anaven a proporció i "es carregaven" de fenia "que al final no feia ningú" Molt manresà.

Que m'havia de estar fins el 27 de Juliol sense prendre la medicació que torna la Farmàcia de vacances. Així que avui m'he tornat a "escapar" he anat a urgències de l'Hospital on m'hi he estat tres hores esperant. Amb la recepta electrònica que efectivament no s'havia canviat encara he anat al CESMA i he demanat per un metge. Tot i que està de vacances el Dr Giménez era "a fer un Domicili". No havia apuntat res enlloc i cap altre metge ni el de Urgències de l'Hospital doncs podia canviar-ho. Al final he pogut anar a la Farmàcia la del barri (per cert li he explicat al metge que a la Farmàcia del barri que és molt a prop del CESAM "tenen moltes coses de psiquiatria" i rient li he comentat que un dia no tenien Risperdal i vaig sopitar i m'he fet un fart de riure).

M'han costat les pastilles 2,76€. Encara ara tot i arribar amb les pastilles que elles -les infermeres- no volien preocupar-se d'aconseguir abans de la una no m'han donat la pastilla i m'he hagut de prendre un Paracetamol per al mal de cap

Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

Avui la MISSA la diré Jo!

"un matí d'hivern" (poesia comentada)