Què és el que més em preocupa?

De moment, encara que no massa -perquè avui no m'hi he amoïnat- són les píndoles per dormir. Tinc la recepta electrònica i només em fa falta pagar els 28 cèntims -em sembla que són- a la Farmàcia. Però haig de sortir. I no puc.

O sigui que sapigueu que encara hi ha gent confinada contra la seva voluntat. Es tracta per lo menys de reclosos en Llars-Residències per a disminuïts psíquics que inclouen per exemple una ala o planta per a gent de la Tercera Edat on "sucedáneamente" es a dir, com a substitutiu se'ls acompanys mitja hora cada dos dies a fer un cafè amb llet en un bar o granja del barri. A pagar-ho cadascú amb els seus diners... vull dir que no es treuen diners extres per a aquesta finalitat i la màquina de cafès se n'ha vist irresolublement afectada.

Per exemple tot això del Segrià no hi ajuda gens. Les famílies, que ens podrien treure una hora a la setmana (amb la mateixa finalitat: anar a fer un cafè amb llet) no gosen venir "perquè hi ha molts rebrots"... "Val més deixar passar el temps" i tot ve de festivals jovenívols (on no sé si se la pelaven també, però ja els hi val)-

Majorment passem l'estona estirats als llit, però la ràbia d'haver de treballar, les educadores, fa que fins i tot es contradiguin elles mateixes i els seus refotuts lletreros de "mireu de passar tota l'estona que pogueu a les vostres habitacions". Val més això que donar pel cul suposo que entre que sempre se n'han tingut ganes entre que es troba a faltar... diu que els respectius mascles i s'entén que la població en general no està per a "esquitxades".

Al final entre que se suposa que ja han marxat de vacances (els de "els experts") entre que la decadència fa de tots els altres festivals dicharacheros a distància, per bé que és cert, que serien reprimits que sembla ésser que la batalla la ha acabat per guanyar la dissidència.

Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

Avui la MISSA la diré Jo!

"un matí d'hivern" (poesia comentada)