Eh difíci!

 Bona nit! Avui he sentit a dir que ... més o menys, companyers! el rei emèrit no merece pasar a la historia com a estafador. Callar i creure. Però és que ho ha dit el Arfonzo. Guerra. Només us puc dir... a mode de últim suspiro que hi havia un acudit... el meu pare "s'enfotia de que no sabia jo parlar català" i no em "deixava estar, fent-m'hi pensar (en el presumpte fet... el meu pare també deia, era el meu pare poeta? que "això hauria de ser gratis"... Es tenia com jo, davant de la tel com un "Baró del PSOE" potser contra jabalíes... Jo no he après gaire mai ni considero que sigui digne d'una gran expressibvitat en una llengua que em ve atribuida al nom per "una traducció"... De tote maneres ja de menudets ens esforçàvem (era un joc?) a fer sortir paraules i lèxic i maneres de dir-ho que de gran la meva mare necessitava i deia el pare "ENRAONAR" (a alguns els fa molta gràcia). La justícia i la "santa feina".


Deia i "que Dèu m'ajudi" el meu Pare; "en Guerra li diu al Narcís Serra" Por que no me enseñas catalán? a ver como se dice EDIFICIO? Serra contesta EDIFICI. Guerra, esverat, i fent escarafalls representa li diu "hombre! ya lo sé que "eh Difíci" pero ... Como se dice? Como se dice? o "dime como".

Per tant PROTESTO que sigui aquest home que va fer tantes autovíes a Andalusia i que és Sevillà. I si...

Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

Avui la MISSA la diré Jo!

"un matí d'hivern" (poesia comentada)