Endrecem la casa ( com si "féssim" Dissabte)

 Ara que jo recordi, fa una horeta que estic/estava fent l'esforç... i, ara que és l'hora d'anar a dormir (les tres) -són les dues de la nit-... posem pel cas que no estic en mis trece des del Diumenge 30 de Agost en que vaig començar a fumar un tabac "nou". El Dissabte (dia 'ahir') vam convenir amb una educadora... el tabac que van destriar (ho veus això? Era obert!) me l'estava fumant jo... i em matava. Tant és així que he hem! fet una mena de RESET amb en Pepe (el tabac li va dur la seva germana (CAMEL) queeee Vale 43 i... val(e) 4-i-siete però te'l deixa per 40(€). Dissabte en vam pagar 40 i ahir dimecres quan els va exigir en vaig poder pagar els altres set segons el que havia dit la educadora possible.

I tal. Avui quan m'he llevat de ¿la migdiada? (de 21:30 CET a 00:30), (no he dinat), i m'he posat a pensar que m'havia d'haver llevat/dutxat/aphaitat a les 5:00 però he quedat clapat fins a les sis, des de aproximadament les 3:00... doncs que el jitano m'ha dit que "va! que te tienes que afeitar a las cinco! queee vamos bien!" (pero no!) i toooot el demati que papallenonejo ara amb la Psicòloga Gemma ¿de Castellbisbal? Martorell! ¿Martínez? -bé ho era!-.

M'he distret a l'hora de dinar enviant correus a la fundació sobres que l'Almu ara comprava higiene, sobres que el "companyer" joan ¿no li ha dit? (que ve divendres la Fundació i m'he pensat que la farien fora de la Fundació, i una nova fundació i tal) i que -no m'he pres el PCT(paracetamol) sencer per DINAR! que bé-.

Al final he sopat com un rei famolenc (per la batalla). A la tarda hem sortit a fer un vol només passejant. Amb ... érem onze. L'Ana Mari, La Pepi, en Christian, en Jordi, en Carlos Javier. La Emi, L'educadora mercè, el Mora que anava de la maneta, Jo, el Pepe i la María Alonso. La Loli, jo no ho he vist, ha caigut diu que li han fet la trabanqueta. Ha dit a recepció que li havia fet una persona que no venia a la sortida. He gastat 7€! en el tabac de (e)4-i-set que us deia i qu'els han donat al Pepe Arteaga.

Doncs que des de diumenge que no duïa els comptes a la llibreta (que en dic "llib.Diari" i mireu sense els 55 cèntims que em va deixar la parella (EMI) per al dematí que:"tu et lleves més d'hora") m'han faltat per arrodonir/quadrar... bastant incomprensiblement per mi (ho he anat sumant sense la calculadora) 86 ctms. M'ha valgut. El desfalc és minso.


Dematí passades les vuit: "Al final Wassima? és petita, eh? m'ha recomanat de anar-ho a cercar a la biblioteca. La Vane no fa res!"

Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

Avui la MISSA la diré Jo!

"un matí d'hivern" (poesia comentada)