Un tracte amb un Dèspota-Desesperat... és poc Fiable!

Avui és DULCE NOMBRE DE MARÍA i santes Maria i Sara.  M'han donat 10€!

No es tracta de cap proberbi xinès. És una frase feta sobre l'Actualitat a Bielorússia. El set de Septembre els manifestants anti Govern van ficar una de les tres més importants activistes (fèmines) de Bielorússia, la van ficar en una furgoneta i la van dur a la Frontera amb Ucraïna. L'activista va estripar el seu passaport (i no va poder passar la frontera). N'informa la Premi Nobel Svetlana Alexievich.

L'activista referida Maria Kolesnikova, diu la Wikipèdia s'ha fet famosa... es va fer famosa el 2020 per participar a la campanya de les elccions russes amb unes altres dues dones. És música (flauta) i professora.

A la foto recollida per 'The Economist' la Maria alexeieva "possa" davant suposadament els manifestants protegint la policia.

Tot això ve al cuento perquè com diuen els anglesos... els de parla anglesa: "A Desperate Despot's Dodgy Deal".

És a dir, em telefonen ahir una noia i em diu que són de Acción Contra el Hambre... que necessiten cèntims. Estava dormint. Li explico... aquesta setmana ja han telefonat de Repsol, els he dit que "no tinc casa" i "no puc contratar res" i els del Cas Assange que FIRMI. He firmat i ho he difós, que a Assange el qui va destapar lo de wikileaks, l'escandol de foiltracions de Seguretat NaCIONAL AMERICANA QUE ESTAVA A eSTOCOLM CREC A L'AMBAIXADA DE L'eCIUADOR, ON VA CAURE MALALT DE CÂNCER DONCS QUE FIRMI QUE ALS DE amnistia internacional-españa  NO ELS HI VAN DEIXAR ÉSSER a la "vista" recent per a l'extradició.

Ara Plà! Em diu la noieta... no sé que de flabiols (posem pel cas) i li dic textualment "QUÉ VAS A DAR? (TU)... que debes!". Això m'ha recordat la merced de dues senyores molt importants a la meva vida perquè m'han costat una molts diners i l'altre cèntims. la dels diners em deia "Muy fuerte vienes tu!" quan em podria haver eliminat en qualsevol moment donant-me droga adulterada. L'altre s'ha endutr pobreta una sorpresa i encara la balla tot sovint.

Certament, un tracte amb un dèspota desesperat, es poco fiable! Però què n'havien de fer els de Accion contra el Hambre? aquella noia del flabiol?.

Avui encara tossut i marra he obert correus de ACNUR (FRANCESCO i m'expliquen coses i dades que no es poden anar descendent i obrint al correu que cada cvegada s'ha de pagar més. Si la noieta de acció n contra el hambre volia 12 € els de acnur en volen 18 d'€ i jo dic no seria millor que els passéssin a recollir els diners? O que s'en cuidés ara el govern del PSOE d'ajudar els Democrates (els 'ases' Mulos americans) i no la illa de Lesbos d'on no en treurem res que no sigui poca gana?

Doncs això: o no dormir, o no dinar o no sopar.

Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

Avui la MISSA la diré Jo!

"un matí d'hivern" (poesia comentada)