Ubuntu! Jo vull ser (Emilio Cao)

 

Aquest és en Josep!

Em preguntava ara, per què deu fer tant de temps que no "publicava" aquí, al blogspot. És que tinc molta feina... se me n'ha girat (de feina). Aquest cap de setmana, fins i tot, m'he llegit un llibre de 274 pàgines. Es tracta, en castellà, de "A sangre y fuego" noséquè "Béstias y màrtires de España". És un llibre de 1937, escrit a París. Parla de lo llibertari, (que va passar a França) que era un sevillà, alguns diuen que Chávez, d'altres que chaves Nogales, Manuel.
El llibre... està bé! Fa una mica de ràbia, de malestar, d'enredo fins i tot de manera que l'Ajo Casals pot tenir el fred que vulgui i anar amb jaqueteta per l'aire condicionat que ja hem passat el Novembre!
S'ha mort el pare, el dia 22, de una amiga meva artista, la Maria Gelabert, terrissaire i de Sant Friuitós, la era gran. Em sembla que ara aviat haguera fet els 96 anys. Bé no és excusa i sempre sembla una mena de diguem-ne "fita" això d'arribar a un suposat punt astral de recoincidència, és a dir que tornessim a passar per el mateix punt de l'espai sideral on es conjuncionen les coincidencies suposadament astronòmiques del moment del cicle al voltant del Sol que coincideix amb un dia determinat del nostre calendari. De moment, jo encara no entendria que cada anys... que cada quatre anys haguem d'afegir-n'hi un (de dia) per tant proposo que amb el Big Bang nosaltres desafortunats en direcció East allarguem i no reduïm aquesta proposta.


Comentaris

  1. Bona!
    Efestiviuonder! Pot ben bé (és)ser que perquè pel Big Band, -com l'Univers-, ens EXPANSIONEM el cicle al voltant del Sol no sigui exacte! I que si ens expansionéssim cap a l'altre cantó (West) el cicle... bé! tant com reduïr-se... em sembla que no! però s'esdevé una aproximació, si més no: encomiable (digne de encomi; i encomi: Lloança calorosa!)
    Encomiablement (doncs)
    Joanna.

    ResponElimina

Publica un comentari a l'entrada

Entrades populars d'aquest blog

Avui la MISSA la diré Jo!

"un matí d'hivern" (poesia comentada)