Ara estic aprenent Francès! "Pas grand choise, et toi?"

 Pues éso, queeee. No hay mucho que contar! De fet sí queeee... escric molt darrerament, i, en detriment del llegir! (Hauria jo de fer unes lectures per a la tasca encomanada en les meves activitats... es diria docents (per de docència... és a dir on m'ensenyen coses!) clar que tot plegat faria que sembés que soc jo qui dono la classe o qui es dedica a ensenyar. Ja n'ensenyo de coses, ja... però dingú no em fa més cas... interpel·lant per exemple que el "eco"... és a dir que no se'n fa ressò, o si més no no el ressò que a na mi m'agradaria (per exemple nomenant-me (això em mataria als ulls de Déu)... no sé: Senador Vitalici, o President del Govern... autàrquic!) Tant se val! Estic content amb bona part del que tinc, i, ho dic perquè molta part me la prenen cada dia... xerrant jo i exposant tot el que penso que se n'ha de dir en "consideració" al que gens... ni humil ni despòticament la gent té la Habilitat de compartir amb mi a tot a hora.

Darrerament, per exemple treballo de nits. També he demant una Beca a la ONCE... per anar a treballar una mica. Em convé. Tinc als el Triglicèrids i la Omega-3, la llet et dóna tanta vidilla que amb una tassa grossa gairebé em marejo i he pensat que "si la omega-3 va bé pels triglicèrids i, al capdavall el que fa la Omega-3 més que insuflar petits oragnismes que desenboçin les artèries i les venes, SUPOSO és que donar-te vidilla amb alguna substància psicotròpica" EM CONVÉ TREBALLAR (i moure'm).

Però aquests dies tot s'ha esdevingut (extremadament) feixuc. No puc agafar cap de les quatre lectures que m'he fotocopiat en relatiu a una proposada controvèrsia de "Per a qui són els Museus?" Una parla del Guggenheim.(-Una mica a mesura que em vaig fent gran i culte! Ja ho deien els Kortatu: Revilla viejo cerdo que la cultura es tortura No nos vamos a engañar!" que em van caient cada cop més malament els bascos. Tot això de l'alzina de Guernica dóna molt que -francament, per cert! Sospitar).

Així que... l'ANsu Fati en té per quatre mesos, oi?


Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

Avui la MISSA la diré Jo!

"un matí d'hivern" (poesia comentada)