Dinamo de Kiív 0 - 4 Barça (Kom up' Koeman)

 Puja! Koeman (s'entén que cap a l'atac) resava una pancarta al Camp nou de la seva època de jugador. En Koeman em sembla que més aviat va fer pocs gols de cap però restava al rebuig en un córner kick per engaltar, com sempre algun xut potent. O xutar alguna falta com a Wembley'92.


Ahir el equip del Barça més jove des del any 2011 va jugar contra el Dínamo de Kiív. Van fer tots quatre gols a la segona part ho va encetar Dest al minut 6 de la represa... i fins a quatre!


Jo, la ràdio del mòbil es va quedar sense ni gigas ni wifi cap al minut 15 de la primera part i vaig optar per dormir: El Dínamo estava necessitat de punts i tot i que el joc anava d'una banda a l'altra, ni la narració era, potwer perquè en realitat amb prou feines hi devia haver hagut més de una rematada a porta per banda en quinze minuts que, els de la ràdio se'n fotien dels "cegus" -els que no tenim... doncs jo què sé: be Netflix o bé movistar i no estavem veient el partir que això sí, per sentir-lo en català "no poseu pas TV3 que NO DONEN ELS GOLS".

Els altres scorejadors van ser... em sembla que s'escriu Barthwhite (2, un de penal sobre ell mateix... un penal molt clar i amb tarjeta groga per empenta clara) i Anton Griezman de xut.

El Sevilla també serà entre els 16 millors de la Champions

Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

Avui la MISSA la diré Jo!

"un matí d'hivern" (poesia comentada)