Sobre l'expresió "vivir a cuerpo de Rey"...

 Que viuen "a cuerpo de Rey" es diu dels processats polítics "catalans" del 2017. Em sembla que són Rull, Turull, Jorqueres... fins a set.

Voldria fer una reflexió: Penso que jo hi he viscut durant anys, al menys dotze o quinze a cuerpo de rey vist ara i sobretot per això. Us he explicat moltes vegades que després de una joventut, a finals dels vuitanta inmiscuida amb les drogues (hachís, speed i Èxtasi... alguna ratlla de cocaïna) i tornant a casa després de viure amb unes noies amb un pis... el èxtasi em va deixar molt malmès psicològicament i una relació amb una persona quatre anys més gran que jo que tenia les seves necessitats socials entre les que, per a una skin head el que vol un anarquista no quadra i a més jo tenia moltes idees equivocades doncs que em van ingressar... vam anar al Ambulatori a veure un psiquiatre, derivats pel metge de capçalera, que , unes setmanes abans m'havia ofert senzillament "Tranquimacíns" (i que a na mi em va semblar que col·locar-me (una mica clar!) per dibuixar plànols i tal mentre, Burro de mi! aquell traficant de drogues que treballava per nosaltres i que va portar el INEM doncs que se les va quedar... em van ingressar en un psiquiàtric, i després de veure el que els meus ulls van veure per a l'època i edat i de sentir el que el meu enteniment va sentir em vaig passar dotze anys A CUERPO DE REY:

Grans i copiosos àpats, senzills és clar, però "de cassola" i amb carn magre i pollastre etc. i podent esbarallar-me amb el ferro, picant i aixecant i baixant del banc de treball i lluitant doncs com un rei. Ho diferencien de l'actualitat, on tinc temps per a estudiar, temps i una mica d'ànims, perquè no dormo i per exempla a la matinada que no sol haver-hi massa gent per aquí em puc posar amb la WIFI i el portàtil (que val 400€ i no 1000€) i tal i ananr fent. Malgrat tingui triglicèrids, faci més de deu anys que no dono quatre cops de mall o que aixequi 30 o 50 kg o que sui treballant i que gairebé no camini ni res es NO VIVIR A CUERPO DE REY i mecagum la puta que ho ha dit!

Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

Avui la MISSA la diré Jo!

"un matí d'hivern" (poesia comentada)