El meu avi de l'Espanyol, que es deia Joan li va dir a mon pare quan el va conèixer: No deus pas ha ser del Barça tu?

 És ben cert, ara us explicava jo la carta que sempre duc a la màniga sobre que quan el Barça ja perd la lliga de dir "Jo soc del Barça, sí! però el meu avi era de l'Espanyol".

Avui ha dir Oriol Jorqueras ó Junqueres, tant s'ha deu valdre que: "No hi ha ideal més gran que el de voler la llibertat del teu país". No perquè vingui d'un home de polítiques i amb familiars empresonats per una o altra causa semblant al que l'ha dut a la garjola, però em pregunto si no serà que té massa amics aquest home. Vull dir que a la vida, o s'és fill de Israel i descendent de Jacob doncs o te n'has d'anar amb el pare Abraham i deixar prenyada una dona quatre anys més gran que tu i que tot i haver estat model de fotografia i haver estat ajuntada amb varis ionquis no sap el que es manegava que vam haver de pagar 25.000 pessetes per avortar. Ella no treballava i ens estàvem en un pis on hi havia un gos que cagava per aquí i per allà... Li vaig dir "i, on els vols criar? aquí?" Ella va reaccionar com una puta ionqui: "el meu home no aprecia el que tenim" LA PUTA RUÏNA teníem.

Jo proposo que Jorqueres fins itot seria més bon amic per a Franz Kafka o Milan Kundera que jo mateix i advoco per la hongaritat de sant Francesc d'Assís a l'hora de a colegit preparar-nos per la vida amb una cartilla de racoionament sexual de capital Budapest i no bucarest com l'Esteaua Romanès... a Romania hi ha molts gitanos no és veritat?

Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

Avui la MISSA la diré Jo!

"un matí d'hivern" (poesia comentada)