noticies del dia, 16 de Juny (Sant Armand(u))

 Bon dia, no sé si us havia explicat que tinc molta feina però potser a la tarda tindré temps de deicar TOTA la MEVA ATENCIÓ a les Notícies.

No sé què ha passat amb Korea i en Puigneró i una "guapa". Em sona que l'Aragonès O, ha fet com en Torra, i, -negant-se a seure a taula a sopar amb el Rei Felip VIè- O en PuigNeró té assumptes a Korea... Em sona, què us haig de dir!... Que la bona seria la del Nord (de Korea) i la que doncs participa als JJOO.

De totes maneres no ens podem queixar dels preus dels Tecnologia capdavantera Jejeje i penseu que el preu de les matèries primeres per fer components de cotxes elèctrics han passat jay un 139%. Això és que sí un kg costava vint-i-5 ara costa més de 60!!

També estan parlant dels 3 o quatre mil desnonaments entre 2021 i 2022. Merda per al aniversari de sant Ignasi a Manresa.. segur?

Doncs el Barca de Bàsket s'ha proclamat campió de Lliga eliminant el R.Madrid en el PLAY-OFF per la via ràpida: tres victòries a zero al millor de tres, O sigui a cinc partits.

Tots els "sants Armando' són beats no canonitzats. Malgrat tot, i, tot i "aquell tango a París" ho hem de celebrar perquè Armand bon dir "HOmbre/niño de armada" tornar?

Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

Avui la MISSA la diré Jo!

"un matí d'hivern" (poesia comentada)