Tant "s'ha" val!

 De fet, voldria protestar per l'ús abusiu i degradant de, tant la llengua com l'escriptura. Alguns llegiran aquí TANT XAVAL! ò be "Soc un sumera!" i, el que esdevindria pitjor: Riure encara.

Aquests dies d'Agost, encara que no faci massa Vacances en tinc des d'ahir dia 5 i fins el 15, ambdós inclosos. He vist tres pel·lícules en DVD. Feia anys que no en mirava cap. Alguna de religió (quan havia anat en aquests anys (abans de la Pandèmia, una vegada) a veure una història de una monja francesa que ensenya a comunicar-se, figura, a una noia cega, sorda i muda. Santa paciència! Em pregunto com era el cas que, segur, més d'una dona dirà; en parir i "enfermar" el seu fill/ la seva filla: NO EN TINDRÉ CAP MÉS! No és el cas dels pares.

De fet, tal i com ens hi posem, els Salvans, (i no miro de fer riure!) ja passa que competint, fem ben cert allò de EL DIABLO SABE MÁS POR VIEJO QUE POR DIABLO, i no sé si es perquè ho deia la meva mare, la mare del fill de puta del meu germà, que... no en faig ni puto cas.

Primer perquè he llençat "to the waste" molts anys de la meva vida, i doncs... el meu pare, per exemple, el pare de la filla de puta de la meva germana; em va dir que jo tenia Presència. No sé si de rebequeria (com la Borràs?) que en prescindeixo: tot això com us dic es va entre que difuminant... desfent... degenerant!

Una vegada li vaig dir a la mare, quan ja no semblava preocupada per no poder valdre's "socialment" allò d'aquell llibre : "TU VIDA SOCIAL" que va agafar la puta filla de puta de la meva germana... i en va fer cas; i es va casar amb UN DE LA FAMILIA (un Martínez) i ha tingut èxit -malgrat arrossegar (de bona gana ella) a TOTA LA FAMILIA- uns quants anys enrerre. ja ho fan això les Sres. i beure un vas (got, és clar) de VI. Jo diria que per extensió, i tal i com fueteja el PROCÉS a tota Catalunya! Li vaig dir:a mi em faria molta... No! vaig dir que m'agradaria molt: QUE ESTARIA MOLT CONTENT DE MORIR DEL MATEIX QUE LA MEVA MARE. d'Alzheimer o d'una afàssia

Tant se val (ara sí!). Us deia que penso que un diable pot ser molt més sabedor a la mateixa edat de un altre que ara és ja més vell i que, si més no: té més portes obertes a conèixer Déu, i salvar-se (que seria lo trascendent).


HEY! - The Pixies, 2005

Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

Avui la MISSA la diré Jo!

"un matí d'hivern" (poesia comentada)