Tot això afecta, a allò que en diuen: "la meva vida privada"

 De, deu fer uns tres mesos ençà... en tinc una molt vaga idea i no sé si potser a partir de la Pasqua que sembla que allò que diuen "ja la diré jo la missa"... certament em trobo vinciulat al que diu el mossèn.

Malgrat tot no per això té que ser un optimista! Ja van passar-se molts anys cercant la pedra filosofal (¿És el nom del primer dels llibres de Harry Potter?) bé es veu que el que els alquimistes cercaven era quelcom que en fondre-ho o en tractaro químicament (passar de gas a lí quid i de liquid a sòlid afecta les Propietats Químiques doncs.. que bé! què hi farem si: HA SORTIT A LA TELE.

Una mmica ja cansa! El marit de la meva germana deia de Ramón Mendoza (un antic President del R.M.C.F (el Reial Madrid que es va fer famós quan el Barça es queixava dels àrbits i el Madrid merequent-ho o no... que tampoc hi havia les imatges de tot el partir! doncs guanyava a l'últim minut i "de penal". Mandoza va dir que el Barça tenia Madriditis (figura que una engfermetat) quan no una mena de Problema Sexual. Deia el meu cunyat que quan ja no era president "HO TROBAVA A FALTAR".

Jo ara, que quedi bé diré: "Cagum el Sínode de Déu!"

Com deia aquel acudit (el van explicar en català i d'un català que li diu ala dona: "Cariño dime una cosa que me entristezca y me haga feliz a la vez" i ella li diu: "De tots els teus amics: Ets el que la tens més grossa!".

Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

Avui la MISSA la diré Jo!

"un matí d'hivern" (poesia comentada)