Doncs, sap què li dic mossèn?

Doncs li dic que no coneixia la germana Victòria. Haviem entrecreuat mirades i salutacions de Bon dia! al forn de pa o pel mateix carrer Talamnca, a l'entrada de la Plaça Gispert... De fet recordo que vós havíeu dit a missa, es a dir. En presència del Manelet que: "Què passa amb les Caputxines de Manresa?" Jo hi anava perquè em van dir de sobte un dia: "Encara hi ha la germana Victòria, allà?". Per cagar-s'hi lorito!

De fet la missa del Diumenge a tres quarts de nou i els dies de cada dia a les nou; fins que no arriben la Maria i la Pilar, és, encara, massa tard!". Des que anava a missa la Germana m'havia mirat algun cop severament. D'altres vegades mostrava aprovació. No n'estava pas pendent. Però des que m'han dit que "us ajudo" que m'ha entrat allò de dir: "S'hi havia de morir aquesta dona aquí?" No hagués estat millor que no les forcéssim quan estaven malaltes. Ho dic per vostè. Jo. "Qiue si soy que si no soy, que si vengo que si voy... Y a ti qué mas te da? NI TE VIENE NI TE VA".

Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

Avui la MISSA la diré Jo!

"un matí d'hivern" (poesia comentada)