Molt bon dia!

El Diumenge de Rams ja ha passat, és cert! ¿Vaig tard? Hahah segur que sí perquè ja tinc 52 anys i en fa trenta que vaig a la Universitat!


Mireu: Ahir vaig anar a una Oficina de "serveis socials": la Oficina Tècnica Laboral i com que no trobaré pas una feina (només puc treballar en això que se'n diu CETs (Centres Especials de Treball) <i>comentava</i>... sobre uns dibuixos (gairebé de Còmic) que faig. On hi guanyo algun caleró (i gairebé cubreixo... bé els Gastos sí... però el preu per hora treballada... això ja son figues d'un altre paner.

Comentava a la Sílvia qu per representar no recordo ara quin passatge d'un dels quatre Evangelis i ho puvc trobar si un cas, eh? Doncs que s'hi diu que "el senyor et retornarà x10 el que hi posis (a la Causa"). És a dir com a Internet però més (quan més hi posis més en trauràs diuen (de Internet)) així que li vaig explicar que jo representava una mena de cullera, un tupí potser... (per allò de "ja n'hi ha prou de tostar tupins a la vora del foc" que va dir un fil·lòleg occità... em sembla que era a un setmanari (EL Temps potser).

Doncs li vaig dir a aquella noia de la OTL que en aquell Evangeli que us dic s'hi diu (textualment) "una mesura ATAPEÏDA, SACCEJADA I CURULLA" i li dic "això és una d'aquelles coses que als que parlem Català ens crida la atenció, si més no.

Doncs bé , que sapigueu que jo representava el cullerot plè de pols verda (amb una bona cullerada, no pas rasa) que es reflectia en un mirall per simbolitzar (una mica allò de l'ull per ull del què el Senyor torna amb LA MESURA.

Una altra cosa és això del PAPITU (Miguel Bosé i la Ana Obregón). Jo no era encara dels que compren revistes com el Intervíu, però recordo que tenia entre 14 i 16 anys quan hi va sortir la Sra Obregón despullada. Tumbada de bocaterrosa, un madrileny al bar de prop del col·legi on anava (i de casa) va dir: NO ME GUSTA: TIENE PELOS EN EL CULO. Això es veu que volia dir quel'han sodomitzada algun cop.

Però que no cunda el pánico! es veu que els agents de models milanesos (i no ho dic per "la milana bonita" de Los Santos Inocentes però algo hi hauria d'haver així, no creieu?... bé no sé si "en Paco Rabal" mata el Señorito al final i tal... (és que ara sona el Flojos de Pantalón de Rosendo)

Doncs que es veu que els milanesos... doncs al reves que el vallès "tres turons fa una serra, quatre pins un bosc sencer! cinc quarteres massa terra, Com el Vallès no hi ha res!" les hi fan "de tot" per donar-los feina de models.

Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

Avui la MISSA la diré Jo!

"un matí d'hivern" (poesia comentada)