Legim llegint

 Bon dia. Ja ha Passat Sant Jordi i vós debeu estar cansada.

Jo volia aportar que ara llegeixo llibres que en diuen "Lectura +" és a dir llibres amb "la lletra gran". No és que no vagin amb segones és que "en passo més via".

Certament algunes persones, jatsia perquè no som llegidores (de mena) jatsia per problematiques derivades en el meu cas per la salut mental, passa que passem fulla abans que no pas: 

Aquelles pàgines de llibres de Sociologia (de Herbert Marcusse (El Hombre Unidimensional, em sembla que era, per exemple) o llibres enormes (com els de Gilles Delleuze i Fèlix Guattari a 4 mans: "Mil Mesetas: Capitalismo y esquizofrenia") que a més com he apuntat tenen unes temàtiques perverses (ademés dels formats)...

Resulta que m'hi he llegit "El noi del Pijama de ratlles" De un tal _Bounty_ (com el vaixell de "Rebelión a Bordo, no? (el motí de la Bounty, es va traduir (al català)) del 2006... i, com la cançó aquella de James Blunt ("you're beautiful"...) vegeune siusplau el vídeoclip...

i, ara encetaré "La mort a Venècia" de Thomas Mann de la que en l'època en que "us llegia en secret" (vos éreu un "important" membre del Grup Pilot de Humanitats a la UOC) i que van projectar al C/Villaroel (el meu pare va posar quan hi marxava a veure si era que jo era burro...): Villaroel deia, era important perquè de tots els Prohoms que hi havia en el setge ell havia nascut a BCN, (no?).

Doncs Maria Montserrat va dir "amb aquella música de Mahler" jo no havia llegit els crèdits; però havia recomanat "seure cap al davant" perquè el so al cinema cap a darrera (era una sal llargaruda i no arribava lo suficientment forta.

No sé pas què deia jo de la violència ¿?

Pep.

Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

Avui la MISSA la diré Jo!

"un matí d'hivern" (poesia comentada)