I, demà, Sant Jordio?

     La veritat és que, de fet, està tot com el Planeta: Fet Una Merda.... No seria, aquesta expresió, vàlida per al titol de un llibre! ni tant sols d'un LP, ni un Triple CD (d'aquests que es debien vendre: "a pès") del Bob Dylan quan li varen donar el Premi Nobel. El cert és que, a la pràctica és ben cert que el Planeta està exhaust... I NOSALTRES PLA!

També aquesta similitud que us plantejo (el estar brut i el estar exhaust... chupat) com un de les galtes quan s'ha aprimat... fixeu-vos: la dita diu que "fa unes galtes de pa de real" volguent dir que s'és "de vida"... com deien els Brams, de: "Menjar, Beure i Cardar". (Juventud: Divino tesoro!)

El cert és que portem ja massa dies llevant-nos (parlo per mi, esclar!) una mica massa d'hora i procurant de tenir temps per tot... menys, com diu l'acudit: menys PARA EL SEXO (que en l'acudit de, -jo el sé d'una dona gallega que la telefona la Radio- diu: TODO LO QUE ME JODE. Així que falta que li expliquis res a qui sigui que el mòbil "ENS ESCOLTA". I encara rai que no cantem allò de "Soc jo, soc jo: Senyor".

Ni tant sols la modernitat eclesial de capellans que deixen aquell edifici que no paga IBI a drogates per fer-hi una Festa Rave com la de l'any passat a Callús. No, no, jo nni pensamets, però diu molt de tot allò que va dir aquell personatge cosmopolita... i dic "cosmopolita" perquè ni sé qui ho va dir... ni si era una pel·lícula: "LAS RELIGIOSAS; A PARTIR DE AHORA ("de què?, de quan?") TENDRAN QUE PPONERSE A VENDER DROGAS. Doncs que HO SAPIGUEU, el Mossèn de Callus, un mossèn tant modern que porta bambes i sandàlies de plàstic, JA EL TENIM A SANTA CLARA DE MANRESA a REPARTIR (oh?) potser Pastilles!

Ja fa molts anys que dura tot plegat i el "virtus quoque" del Pangue Lingua diu molt de la DEVOCIÓ CATÒLICA. Vull dir que si me la pelo, tinc tot el Dret, igualment... igualment a resar-li a Déu perquè plogui o que em vaginn bé les "coses de la vida"; o precisament que em concedeixi "Déu nostro Senyor": Tot allò que em convé i no sabeu demanar.

Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

Avui la MISSA la diré Jo!

"un matí d'hivern" (poesia comentada)