Buñuel, Luís... Bon dia, eh? s'explica que "es va passar tres pobles amb S.Dalí".


Jo advoco per una operació de màrqueting... posaré Màrketing perquè precisament l'únic mexicà que he tractat mai gaire es deia Marquet (n'hi ha gent d'època (a Manresa... industrials i gremials!). En Marquet treballava per un enginyer de Madrid que havia estudiat Enginyeria de Mines a Manresa precisament. Es deia, en Marquet, Porfirio... L'altre: José, José Hermida. 


Volia, en Porfirio, venir a conèixer el xurrero de BCN ciutat... però se'n va nanar al Camp del Barça... i de nits! i cantava Uh a pelo piqué, uh bicho malo pillé. EM sembla que ara és mort. L'altre Porfirio, em sembla que era xurrero, si, ambulant! i despatxava a "Sarrià". Se'n deia -de Porfirio, també-. Li vaig dir jo perquè va dir que no n'havia conegut mai cap altre... ell, de Porfirio vull dir.


Doncs bé si    féssim/poséssim    màqueting semblatia allò que en diuen marqueteria (sovint d'alumnini i que son portes i finestres... els marcs dels estis aquests que serveixen per tancar... i que potser, també, com el furat que feia de finestra, es van inventar els egipcis. Com la cervesa... 

Sí?


Buñuel era andalús. Un fastigós... més ben dit: un asquerós.


Un dia us parlaré de "la Corba envolupant" de Economia i de que el primer cop que es va implementar, vull dir que a partir de un altre concepte de corves en forma de U i unes altres que les envolupen "tangencialment" (només es toquen en un punt i que són, normalment corves "de: Cost Mitjà" per exemple) doncs que el delineant de la il·lustració va ser considerat pel ponent RIVAL (John Maynard Keuynes) com "EL QUI MÉS EN SABIA? Oh el delineant del Sr. TAL!". Tot això arran de (éco!) la Llicència que es va prendre per a representar-ho ben polidament.


Jo en tinc coneixement per "Economia Política" (fa 23 anys!).

Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

Avui la MISSA la diré Jo!

"un matí d'hivern" (poesia comentada)