De maldats, a la vida se n'ofereixen per passar l'estona!

 Estic del tot segur que la gent es proposa normalment alguna feina (que seguraemnt ahir no va ultimar) i que li ha ocupat bona estona de la que sense dormir ni somiar ha passat estirat al llit mentre s'adormia i es llevava. 

Vull dir que de ben segur la gent aborda els tarannars dels dames dde manera que  aborta tota bona intencionalitat de conduir La Casa cap als termes que per exempla 8 i fins no fa gaire ens oferia el Cteure en Déu. Sobre tot a ciutat. No em trobo bé. En Gabriel Restoy i la meva parellla l'Emília ja fa un parell de dies així com marejats. Dèbils amb sensació d'haver de caure en qualsevol moment. Mareijos.

Avui em toca ja  ami. El cert és que tot i que no hagi aprofitat el temps mai 8en la jornada d'avui) potser faríem bé de no runiar-hi pas mas

Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

Avui la MISSA la diré Jo!

"un matí d'hivern" (poesia comentada)