Matemàticament parlant... The House wins (oh! the House always wins...)

 Avui he descobert una cosa. La Poliomelitis. És una malaltia intestinal infecciosa que et pot deixar (sol a fectar a personetes (infans en creixement) i doncs motivar que tinguis, de gran una cama iuns quate centímetres per exemple: Més curta que l'altre. 

De fet la pagesia (entre els que m'incloc doncs he "crescut" al bar i no a casa d'un i a casa de l'altre: per exemple llegint la Bíblia i preparant la setmana (i no tractant d'oblidar la anterior) bé, bueno! tothom ho sabria... Doncs bé ja sabem que podria ser que el metatarsià tort (i operat debades) no diré qui no sigui jo que ho pateixo al braç esqu.. a la cama /peu esquerre. a mam potser ho tebnia al dret!

Doncs que la poliomelitis podria ser la causa que Pau Gasol s'operés i malgrat tot hagi arribat a "Mesurar 2,17cm. Espavila't. He trobat la Polimelitis en un llibre de Anita Botwin: "Pies de Elefante" (pàg. 62 i següents) d'aquest any passat: 2022.

També penso haver vist una pel·lícula "my left foot" (unes pàgines més endavant) ens parla Anit del cas semblant a la paràlisi cerebral de naixement (o de al cap de pocs dies de nàixer d'una dona nascuda el 1947 (Gabriela Brimmer) mentre que la referida pel·lícual de 1989 ens parla d'un personatge Christy Brown va nàixer el 1932. Jo em pensava que l'havien apallissat a Christy Brown PER ROBAR CARBÓ... de fet potser apallissen els seus germans "eren una colla de 20 fills" per ROBAR CARBó per escalfar le su germà que s'ha d'estar estirat al llit.

Ara llegeixo que quan li van fer una auitopsia li van trobar hematomes (va morir als 49 anys) provocats per "golpes" poc abans de morir (atragantat) en un sopar... Ara em fa pensar que la tarda que va morir (de dissabte) els fills de la meva germana de 12 i 14 anys aprox podrien haver donat cops de punyu al meu pare mentre jo marxava a només començar de a projecció "feminista" de Sentido i sensibilidad... ¿s'estrenava al cine al 2006? No. Ara he vist que és de (1811 el libre de Jane Austen) i 1995 la pel·lícula amb EMma THompson que no recordo haver vist.

Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

Avui la MISSA la diré Jo!

"un matí d'hivern" (poesia comentada)