Mirar pel·lícules

 Fins que em vaig adonar que els estava fent malbé. Perquè estar-me dues hores seguides mirant "algo" no en soc capaç i parar ò deturar i tornar a carregar etc "els ratlla"...

També debades em costa molt posar-me a llegir. Haig, com un Diesel.. algú ha de apretar el botó del "calentador".

La peli que deia és un Doble DVD que vaig sentir escoltant per l'Spotify: Chernobyl (És boníssima! com una pel·lícula d'aquelles d'alemanys: que si els de la Gestapo (i ha un cientific boig que per fer una prova empírica és el que provoca l'explosió. Tot molt ben explicat). També hi ha herois (a banda dels treballadors "rasos" -emprant la mateixa terminologia- son els de la Central (més aviat serien màrtirs aquests). Però han d'anar a buscar uns miners (uns 300) per fer una cova per sota de la Central per evitar que contamini, se suposa que per a centenars (ò milers!) d'anys uns aqüífers i tal... Bé US LA RECOMANO.

Una altre pel·lícula que vaig agafar a la secció de Novetats era una pel·lícula antiga ("EL VENTALL DE LADY WINDERMERE") dirigida pel bestial Otto Preminguer amb un tal Sanders (actor que recordo no sé perquè anunciaven quan jo era petit tant menjar per a gossos d'aquesta marca). Dir que en català ES DIU "Tots ens revolquem en el FANG..." (i no ARROYO com en castellà). Ella crec recordar que és la Marlene Dietricht.

L'altre és un film de OLIVER STONE sobre les aventures medievals d'un ros i un moreno (de cabells) i bé m'emprenya una mica aquesta pel·ícula però és molt "dinàmica"... sí? És allò que de vegades em canta la meva parella "Moreno tiene que ser/el hombre que me camela/moreno tiene que ser/moreno me gusta más/moreno tiene mas sal..." Ja veuràs com si la "pilla" algun d'quests li arrecla el furat del pompis! Jajaj com a la pel·ícula!

Salutacions. I Gràcies Julia!

Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

Avui la MISSA la diré Jo!

"un matí d'hivern" (poesia comentada)