Flaix Informatiu. Estiguem a l'agüait!

 Edició Extraordinària: Què és el ÒBOL de sant Pere? Mirant el diccionari del DIEC-2 (Dicc. de l'Institut de Estudis Catalans (en la seva versió més manejable) torbem que (ara que no la vessi massa jo: que un òbol era la sisena part de un Dracma (monedes Gregues) i era més coses. Per exemple una petita aportació que fem al Sant pare (que no deu tenir massa res que fotre i que ell donarà a algú segons "APRECIÏ Convenient).

Bé: va tornar de Lanzarote una monedeta que em v adonar la noia nov a de Spar. La tinc per poder ANAR A MISSA CADA SETMANA I, fer les aportacions regulars subsidiàries de 365 setmana per poder donar aquest cènitm a La Cova. Apart de tot ja tenia jo un moneder abans amb monedes de cinc cènitms que tenien càncer i les vaig reglar.

O siqui que, penseu-hi siusplau que el 4rt diumenge després de la Pentecosta HEU DE DONAR UNA MONEDA. Extraodinària.

Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

Avui la MISSA la diré Jo!

"un matí d'hivern" (poesia comentada)