Doncs... "Qué queréis que os diga^" La missa avui l'ha dita i ben dita el Mossèn. Hi ha atenuants, però. Vegem'ho.

 La Setmana passada, del dill. 10 al Diss 15 de Juliol (que va començar forta la calor (aquest atenuant era pel Mossèn!) doncs vaig anar a resar des de les 7:13 cada dia de dilluns a Dissabte amb les monges de Santa Clara (en diem). Vam resar l'Ofici (jo em sembla que llegia la Primera de les lectures de l'Ofici) (allà s'hi expliquen coses que es resen i que amb prous feines es diuen a missa, Com qui eren ANanies, Azaries i Misael (amics del sant d'ahir (supuesto profeta Daniel) i de Absalón el fill de David que el va traïr i que va quedar mort enganxat pel col entre els dos camals d'una branca i mil coses més)

Però no vaig prendre la comunió capo dia. Estav aferm en que  resaria igualment cada dia però no pendria la comunió perquè em despertava ales 4 o les 5 de la matinada el líbido.

Aquesta altre setmana (de la missa de Diumenge 16 dia del Carme Collons! Ja en vam parlar que el Mossèn, avui també nous penseu! però potser ha aparcat millor... o la missa (la setmana passada la segona lectura la vaig fer jo i devia explicar massa coses...) que l'home es va desganar i va fer tot plegat molt curtet.

Doncs bé aquesta setmana "no ens hem estat d'hòsties i he combregat de Dilluns a Dissabte i ahir estava fet pols (des de les 17u:30 a les 21 que no va venir ningú a la Adoració es veu que no es trobava bé. I es veu que la gent s'hi ven per una comunió. Antòani Díaz Perez. 

No vaig poder preparar, i tan sols llegir els evangelis de Diumenge ia la matinada amb els sants i la gnt demanant coses Tabac foc la hora la qüestió ès demanar que quan m'hi he volgut posar m'ha enredat el Tweeter i esclar el mossen Joan Euric s'ha espalïat.

De les paràboles se'n pot parlar però aquesta setmana la missa de les velletes han fet una paràbola, la del Jull i apa cap a votar!

Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

Avui la MISSA la diré Jo!

"un matí d'hivern" (poesia comentada)