Quan... Un home... un senyor gran, comença a dir "EL MEU FILL..."

 La vegada més... -potser sí- PLAUSIBLE (que vol dir digne d'aprovació) que recordo haver-li sentit al meu pare dir alguna cosa de mi... Osti! us en faríeu creus! li va dir al meu germà:

Quan fan el Mikimoto que volta pel món crido en Josep -que soc jo- baixa i s'ho mira. El cert és que va passar una sola vegada, tots en sabem tantes coses del Miquel Calçada (per exemple que te por a volar) però, si ens hem de refiar del Esportisme català que tant bravament va assimilar el Xabier Bonastre als Special Olimpics la veritat era que el meu pare una vegada va dir "És una altra Història" així en majúscules. Ho va dir quan es venia un terreny en un pla de urbanització de l'Ajuntament de Gurb: Va quedar una parcela morta i un paio (que si convenia pagaria la meitat en negre (aquí i no pas per mi doncs ; és on el meu pare va quedar com un imbècil i no ho va acceptar. "La suerte està para el que la busca no para el que la encuentra" (li podria ben bé dir jo).

El gran problema de casa era que la mare era pianista. Havia estudiat també sicologia, deia. I el pare va fer un peritatge a la Plaça Urquinaona i perquè veieu com eren els pares quan (ara ho dic jo: ESPANYA ERA UNA ALTRA HISTÒRIA" tot allò de que la seva família, els Salvans Vilaseca (es deia el meu avi) que van venir de la Seu d'Urgell (per als que no ho sapigueu la Escola Industrial de BCN està al Carrer Urgell mateix). I la puta por a cumplir pel drelit de fer-ho. Doncs entre això i que l'avi era guardespatlles del marquè s de PALMA-Arola que jo no me'n refiaria gaire.

Él meu pare va quedar bastant trasposat amb lo de una penalització, LOS GRANDES PROYECTOS y el que SON MUCHAS LAS TAREAS DE COORDINACIÓN. Ell feia el valent deixant de guanyar cèntims com a comercial per repartir-ne fent hores i poqueta gent. Jo ja no m'hi quedava... sobretot a l'hivern. Vaig mirar d'estudiar i em van enviar fora, em van degradar sense informar-men (pretenien que em pagués jo l'Hotel de León on em van enviar i hi vaig anar ab el meu cotxe i no pas per voluntat pòpia quan el metge de capçalera Que Ja Li DEU MÉS VALDRE (segons com surtin les plaques de DIJOUS) HAVER-SE MORT (més que res perquè el seu fill també ès metge (traumatòleg)) ja és per Cagar-s'hi que no et tinguin de Baixa. Que les plaques venien de VIc i "NO HI SURT RES" i et facin fora tan alegrement només perque allò que diuen tot aquesta gentussa del tercer Sector: S'ha fet amb el poder. "Fills de puta: senyor PLANS"

Jo sempre ho he dit: El fill de puta del meu germà i, el maricon de'n Jordi. La Neus SEMPRE ha set imbècil i no es mereix cap altre consideració de allò de Tooooda una viiiiida, una viiiiiida Nueva.


I a tomar pel cul!

Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

Avui la MISSA la diré Jo!

"un matí d'hivern" (poesia comentada)