Ara volia "escribir" i...

 Deu ser que he fet un café mentres afamat espero arribi l'esmorzar al quarto (aquest mateix que en el post immediatament anterior) us he dit que son les quatre parets) i pensava en Per què no escriuré mai un llibre. Una nOvel·La vull dir. Avui els he dit als De Así Habló Zaratustra (obra de F. Nietszche) que a Nietszche li va donar un col·lapse. S'entén que mental. que a R.L. Stevenson (nascut a Edimburgo) a la que va guanyar una pasta se'n va anar a ficar-se fins a més no poder Láudano. Que m'ha dit un ocellet que Freud era cocaïnoman (fins als 40 anys). O sigui quew... EM SAP MOLT GREU per aquest país nostro que valora més el folklore que el Treball. La gent es passa el dia envejant però no hi ha persones més capacitadaes que les altres; sinó que el que hi ha es persones que han destrossat la seva vida.

Però per què? A la meva mare com ens hagués sortit un familiar borde, l'haurien de ficar a la presó. Sobre tot això de saber tenir fills la veritat, i em dol és que haver per haver, no hi havia ni Policia ni guàrdia Civil. Oh mami blú.

Malgrat tot segurament, el Gran Desastre, no serà mai responsabilitat seva perquè tal i com ho va espatllar no es pot arreglar amb els anys i els itineraris dels meus germans ni amb la voluntat de voler jugar-hi. Les coses, si no es té l'edat no son moment de...

De homònima manera, vull dir igualment tot se n'hagués anat a norris i encara tindríem que "acabar d'atendre" les romàntiques propietats compartides  d'aquestes persones que, no ho oblidem;duen el nostre cognom "de Segon".

Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

Avui la MISSA la diré Jo!

"un matí d'hivern" (poesia comentada)