Disneylandia? No existe... ya... para tí.

 Estava jo... bé he agafat aquest "vers" de la cançó -diguem-ne homònima- de Los Burros: "Disneylandia". En principi, editada l'any 1988. El Último de la Fila o Los Burros, o Los Rápidos no eren per a tothom. Eren, suposo que: un grup urbà.

Tenia ganes de ara que estic passant el CÒVID relaionar-me. La cosa s'està posant insuportable no puc sortir d'aquestes quatre parets en tot el dia  (i tota la seva nit). Només que per caminar deu o dotze passes fins a la dutxa. I , avui me llevat cantant "siempre iguaaaaal! Siempre estás igual" que per sort (em sembla que ha estat amb el Chrome (el Navegador) que he fet una cerca i l'he trobada!... la cançó vull dir). 

Ara que hi penso som a l'Aniversari d'una veïna de Tona. l'Ada que és psicòloga. La vaig a felicitar ara mateix amb un SMS perquè m'he haut d'esborrar del Whatsapp. També li diré que m'han encomanat el CÒVID i que avisi l'altre veïna que dijous passat vaig ser a casa seva. Ja està fet.

Ara pensava que voldria escriure. Abans ho feia molt. No em calia cap motiu, cap argument... el mateix dia a dia i el mateix escriure cada dia em servia de inspiració. Avui per exemple he visualitzat unes ressenyes de "Así habló Zaratustra!" de Friedrick Nietszche. Un filòsof. Suposo que alemany: ara ho miro: Va néixer en un poblet alemany el 1844. El poblet encara ara no té més de 700 habitants.

"Dios ha muerto!" (¿ho va dir Zaratustra?) a Nietszche li va donar un col·lapse i l'havien fins i tot de péixer les seves mare i germana. De vegades penso que la justícia de Déu no és universal si no és a cop d'escopeta.

Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

Avui la MISSA la diré Jo!

"un matí d'hivern" (poesia comentada)